Service & Bezorging
GRATIS BEZORGING IN HEEL NEDERLAND! (van toepassing op groot huishoudelijk assortiment (witgoed) en overig vanaf €100,-)
Groot huishoudelijk – Witgoed
Zodra wij uw bestelling ontvangen hebben, sturen wij deze door naar onze bezorgdienst. Zij zullen de werkdag na uw bestelling telefonisch contact opnemen om een bezorgafspraak te plannen, aan hen kunt u ook uw voorkeur doorgeven.
Wij bezorgen het door u bestelde product standaard op de begane grond of een appartementencomplex met lift. De weg naar binnen dient vrij te zijn van obstakels en indien uw huis is voorzien van kwetsbare vloeren is dit uitsluitend op eigen risico.
LET OP!
Indien u geen gebruik maakt van onze bezorging, zult u bij reparatie het apparaat zelf bij ons moeten brengen. Uitsluitend van toepassing op ons gebruikt witgoed. Nieuw en B-keus apparatuur zal bij reparatie door de fabrikant aan huis gerepareerd worden, tenzij anders overeengekomen.
Eigen vervoer is op eigen risico
Wij zijn niet verantwoordelijk voor schade wat het apparaat oploopt tijdens vervoer door het niet op de juiste manier, niet zorgvuldig vervoeren van het apparaat.
Klein huishoudelijk, Elektronica & Accessoires
Op werkdagen voor 16.00 besteld is meestal de volgende werkdag in huis! Zodra een bestelling is verzonden ontvangt u hiervan een verzendbevestiging en Track&Trace. Wij maken gebruik van PostNL, DHL of DpD. Houdt uw Track&Trace code in de gaten voor de actuele status van de bestelling.
Ophalen bij onze partner OVITShop in de winkel
U kunt uw bestelling vaak nog de volgende dag ophalen in de winkel. Wij zullen na het ontvangen van uw bestelling telefonisch contact opnemen zodra uw bestelling klaar staat.
De bestelling ligt tot 5 dagen na de aangegeven ophaaldatum. Bestellingen dienen vooraf betaald te zijn om deze voor u te kunnen reserveren.
APPARAAT NAAR BOVEN TILLEN
Kiest u ervoor het apparaat door ons naar de gewenste verdieping te tillen via de trap? Dat is uiteraard mogelijk! Deze service kunt u direct bij op de pagina van het product naar keuze erbij bestellen.
- Wilt u gebruik maken van een verhuislift, dan dient u dit zelf vooraf regelen.
- Zorg er altijd voor dat de plek voor je nieuwe aanwinst goed bereikbaar is via de trap (geen vlizotrap).
- Let op: Amerikaanse koelkasten kunnen we door de omvang geen treden op tillen. Ook niet op een trap voor de deur of een opstapje in huis.
Een apparaat dient op de juiste en zorgvuldige manier getild/ verplaatst te worden om schade te voorkomen.
UITPAKKEN EN AANSLUITEN
Wilt u dat onze werknemer(s) uw apparaat uitpakken en aansluiten? Dit is bij ons uiteraard mogelijk!
Als u uw product wil laten inbouwen, de deur van de koelkast omdraaien of nieuwe wasmachine aan laten sluiten op een trekschakelaar dan kunnen wij dit uiteraard regelen voor u. Deze service kunt u direct bij op de pagina van het product naar keuze erbij bestellen.
- Bezorgingen met installatie kan binnen 3 werkdagen plaatsvinden, tenzij u dit later wilt.
- U dient zelf te zorgen dat daar de plek voor is. Onze monteur maakt deze ruimte niet en past de opstelling van je keuken niet aan. Deze klusjes dient u van tevoren zelf te (laten) doen.
- Wanneer u kiest voor inbouwservice, bouwen we het oude apparaat voor u uit en nemen deze mee als u dat wenst.
- We moeten het apparaat direct kunnen aansluiten op bestaande gas-, elektra- en/of wateraansluitpunten. We trekken dus geen elektriciteitskabels of leidingen door. Als dit nog moet gebeuren, raden we aan contact op te nemen met een elektricien of loodgieter.
LET OP:
Bij aankoop van een fornuis of inbouw kookplaat wordt geen aansluiting standaard meegeleverd door de producent. U dient altijd zelf de juiste aansluiting (gasslang of stroomkabel) hiervoor te bestellen.
(Ook bij ons verkrijgbaar)
OUDE APPARAAT GRATIS AFGEVOERD!
Wilt u dat wij uw oude apparaat meenemen? Dat kan bij ons GRATIS! Uw oude apparaat wordt gerecycled, samen zorgen we voor minder verspilling!
- Koppel het apparaat los van de aan- en afvoer.
- Maak het apparaat droog.
- Zorg ervoor dat het apparaat vrij staat van andere apparaten en hij niet aangesloten is op een trekschakelaar.
- Indien u géén gebruik maakt van onze service tillen, dient het apparaat op de begane grond klaar te staan om meegenomen te worden.
Verwijderingsbijdrage koelingen €9,95
SCHADE BIJ LEVERING
Bij aankoop van een product trachten wij (tenzij vermeld staat dat het om een showroom of b-keus gaat) het product vakkundig en onbeschadigd af te leveren. Het kan, om welke reden dan ook, voorkomen dat een product beschadigd blijkt te zijn. Neemt u bij schade aan het product binnen 24uur per email of telefonisch contact met ons op. In overleg met u gaan we bepalen of we het beschadigde deel kunnen vervangen of dat we u een financiële vergoeding voorstellen.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor schade wat is opgelopen tijdens bezorgingen door een externe bezorgdienst. Deze dienen onderling tussen de consument en de externe bezorgdienst opgelost te worden.
MELDEN VAN SCHADE EN STORING
U kunt uw schade of storing telefonisch of per e-mail melden bij onze klantenservice. Na ontvangst wordt op basis van de aard van de melding besloten hoe het probleem het beste en op de snelste wijze verholpen kan worden. Wij zullen u hierover telefonisch of per e-mail inlichten.